Termeni si conditii

Prevederi generale

Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.Extro.ro, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitor) și ale cumpărătorului (clientul, consumator). Vânzător și operator al operațiunilor online este Gextro Enterprises srl, Blv Constructorilor, 20A,et 1, Sector6, Bucuresti. Pentru vânzările şi expediţiile( coletele) de pe teritoriul României, Extro este reprezentată de mai multe firme partenere. Pentru contact vă rugăm sa telefonati la 0314251035 sau sa ne scrieti pe adresa firmei de mai sus (această secțiune este parte din condițiile generale de afaceri).


Relația dintre părți este guvernată de Legea Română cu privire la protecția consumatorului(Legea 363/2007), legea comerțului electronic(Legea 365/2002) și ordonanța privind cumpăraturile pe Internet(Ordonanța 130/2000).

Definiții:

Contract - contractul de achiziționare sau alt contract guvernat de legea aplicabilă, în care părțile sunt, consumatorul pe de o parte și vânzătorul pe cealaltă parte.

Vânzătorul (distribuitor) - o persoană, care în concordantă cu termenii și condițiile contractuale încheie acte de comerț sau alte acte de natură comercială. Este o persoană fizică sau juridică care, direct, sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livrează bunuri și/sau servicii către consumator.

Consumator (cumpărător) - o persoană, care în concordantă cu termenii și condițiile contractuale încheie acte care nu sunt de natură comercială. Este o persoană fizică sau juridică care cumpară bunuri sau servicii, în alte scopuri decât comerciale.

Distribuitor - O persoană care, în concordantă cu termenii și condițiile contractuale, încheie acte de natură comercială.

Finalizarea contractului de achiziție - Comanda facută de cumpărător este un act cu efecte juridice, cu condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător între parți este incheiat un contract cu efecte juridice și cu drepturi și obligații în sarcina ambelor părți, așa cum sunt definite ele în contract sau în condițiile generale de afaceri, care sunt parte integrală din acest contract.

Termeni si condiții - întelegerea contractuală dintre vânzător și cumpărător în conformitate cu termenii și condițiile arătate în această secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care generează efecte juridice de la momentul finalizării contractului de achiziție. Cumpărătorul se obligă să ia la cunostintă prezentele condiții, pe care se consideră că le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător. Renunțarea la contract se poate face în conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distantă.

Returul produselor se supune ordonanței nr. 130/2000, cu completările și modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distantă.

Nu riscați nimic: Chiar dacă ați achiziționat produsul greșit, îl puteți returna în termen de 14 zile lucrătoare, fără nici o explicație. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică sa nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie intreg, respectiv sigilat. Denunțarea unilaterală de contract se face conform Art.4 (1) b): "Condițiile și modalitațile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezența ordonanță, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului". În cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fără cerere de comandă din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere). În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă reclamația poate fi acceptata.
Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptăm returnarea produselor dacă acestea prezintă  urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzatorul va face o verificare asupra produsului și va stabili valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului. Această valoare va fi returnată într-un cont IBAN în RON.

Procesarea comenzilor

După înregistrarea comenzii, la procesarea acesteia, veți primi pe mail un răspuns de confirmare. Comenziile primite până în ora 12, sunt de regulă procesate în aceeasi zi sau în următoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la procesarea comenzii. Cu toate că 98% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi.

Livrare

Taxa de transport interna este 20 RON, indiferent de valoarea comenzii.
Daca in oferta speciala pentru perioada in curs se precizeaza ca transportul este gratuit, atunci valoarea transportului este 0 RON.
La momentul expedierii comenzii dumneavoastră veți primi o confirmare electronică ce conține detalii pentru curierat si numarul coletului. Livrarea se face prin serviciul de curierat DPD Courier sau Bookcurier Logistic, în funcție de cantitatea comenzii si de poziția geografică a cumpărătorului. Bunurile sunt depozitate pe o perioadă de 14 zile. În cazul în care nu sunteți disponibil/ă pentru livrare, veți primi o notificare. Dacă livrarea nu se efectuează in termenul estimat, vă rugăm să ne contactați pentru urgentarea livrării. De asemenea, există posibilitatea ridicării coletului de la sediul curieratului, lista locațiilor fiind disponibila online.

Modalități de plată

În numerar, la livrare – cea mai des folosită metodă de plată. Platiți curierului, care vă emite o chitanță;

Transfer bancar – după primirea comenzii veți primi numărul de cont pentru a putea efectua plata în avans. La livrarea produsului veți primi și chitanța;

Garanție și reclamații

Garanția se socotește de la data acceptării produsului de către cumpărător, și este de 24 de luni. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție. O sesizare trebuie facută prin e-mail sau la telefon. Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întarziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionată sesizarea.

Garanția se acordă în urmatoarele cazuri:

Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.

Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție.

În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție. Reapariția defectului există atunci când același defect, care impiedică folosirea normală, a fost înlaturat de cel putin 2 ori în perioada de garanție si a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normală.

În cazul altor defecte ce nu pot fi înlaturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție.

Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare.

În funcție de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanție, dovada achiziției produsului fiind suficientă si necesară.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fără nici o întarziere, nu mai târziu de 15 zile calendaristice de la data primirii sesizării, cu excepția cazului în care părțile s-au înteles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparaților necesare și durata acestora, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Prețurile și validitatea ofertei

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare. 

Discount-uri(Reduceri)

În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumulează.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu exceptia cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, vânzătorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

Voucherul cadou

Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere.

Dacă valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este platită sau transferată sub forma unui nou voucher.

Confidențialitatea datelor/Date cu caracter personal

Date cu caracter personal

Potrivit Regulamentului (UE) 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Gextro Enterprises srl si societatea mandatată de noi, Medocta DC SRL, iar in cadrul acesteia se aplica aceleasi standarde de securitate si protectie de inalt nivel, este obligată să prelucreze datele cu caracter personal furnizate de tine, numai cu respectarea măsurilor de securitate şi în scopul comunicat. Datele cu caracter personal pe care ni le transmiți la completarea formularelor de contact sau prin e-mail sunt tratate cu strictă confidenţialitate. Nu ești obligat să ne transmiţi date cu caracter personal, însă datele transmise voluntar de către tine vor fi utilizate exclusiv în scopul prelucrării solicitării tale. Datele pot face obiectul unei transmiteri intragrup (Grupul este format din societățile: Gextro Enterprises srl, Medocta DC S.R.L) exclusiv pentru scopuri interne. . Conform Regulamentului (UE) 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, beneficiezi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii individuale. Totodată, ai dreptul să te opui prelucrării datelor personale care te privesc şi să soliciți ștergerea datelor. De asemenea, îți este recunoscut dreptul de a te adresa justiției. Conform Regulament European 679/2016 privind protecția datelor cu caracter personal, ca persoană fizică beneficiezi de următoarele drepturi: - informare și acces la datele cu caracter personal Ai dreptul de a obţine din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care te privesc şi, în caz afirmativ, acces la datele respective. - restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal Pot exista situații în care vrei să restricționezi prelucrarea anumitor date doar pentru o anumită perioadă de timp. Spre exemplu nu vrei să mai primești mesaje comerciale din anumite categorii de interes din partea noastră timp de o lună. Poti, în orice moment, să trimiți o cerere prin e-mail în acest sens. În momentul în care vrei să anulezi restricționarea prelucrării o poți face prin una din metodele utilizate la restricționare. - opoziția prelucrării datelor cu caracter personal Este posibil ca la un moment dat să iți dorești să nu iți mai prelucrăm anumite date cu caracter personal fără însă a le șterge din baza noastră de date. Îți poți exercita în orice moment acest drept. - descărcarea într-un format accesibil ale datelor cu caracter personal Ai posibilitatea de a cere datele cu caracter personal în format structurat , utilizat în mod curent şi care poate fi citit automat. Poți face această cerere prin e-mail. - rectificarea datelor cu caracter personal Oricând îți modifici datele cu caracter personal (spre exemplu îți schimbi adresa de e-mail) îți poți actualiza informațiile în baza noastră de date printr-o cerere trimisă prin e-mail. - procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri Pagina noastră de internet folosește cookie-urile pentru următoarele scopuri: realizarea unui profil anonimizat al utilizatorilor, recunoașterea programului de navigare pe internet, pentru a ști din ce loc ai ajuns pe pagina noastră de internet, etc. În cazul în care nu ești de acord cu modulele cookie le poți dezactiva din setările programului de navigare pe internet sau poți părăsi pagina noastră. Atenție, este posibil ca unele pagini, cum ar fi pagina de comandă să nu funcționeze corect datorită dezactivării modulelor cookie. - ștergerea datelor cu caracter personal Dacă, din diferite motive, vrei să îți stergi datele cu caracter personal din baza noastră de date, poți face o solicitare în acest sens prin e-mail. Atenție, în cazul în care datele tale cu caracter personal sunt prelucrate pentru respectarea unei obligații legale, cererea de ștergere a acestor date poate fi refuzată, caz în care se vor șterge doar acele date pe care nu le mai putem prelucra fără acordul tău. Pentru a-ți exercita oricare din drepturile de mai sus poți trimite o cerere prin e-mail la adresa contact@Extro.ro. Pentru a fi siguri că ești proprietarul datelor te rugăm ca solicitările să le trimiți folosind e-mailul pentru care faci solicitarea. Ce date prelucrăm atunci când inregistrezi o comandă? În momentul în care faci o comandă pe site-ul nostru datele de care avem nevoie pentru a procesa comanda sunt nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon și adresa, în cazul în care produsul cumparat necesită livrare. După înregistrarea comenzii colegii noștri din departamentul “Confirmări comenzi online” te vor apela pentru a confirma comanda apoi se eliberează factura proformă sau fiscală. În cazul în care se eliberează o factură, datele tele cu caracter personal vor fi arhivate și păstrate conform legilor contabile aplicate pe teritoriul României, timp de 10 ani. În final pentru a expedia comanda, datele tale cu caracter personal vor fi transmise către una din companiile de curierat cu care avem încheiate contracte ce respectă termenii Regulamentului 679/2016. Aceste companii pot fi: Dpd Curier, Cargus, GLS, Poșta Română sau, dacă se impune, altă companie. În funcție de produsul pe care îl cumperi din magazinul nostru online este posibil să fii contactat de unul din colegii de la departamentul “Calitate” în vederea îmbunătățirii serviciilor.

Drepturile de autor

Toate informațiile prezentate pe www.Extro.ro reprezintă proprietatea Gextro Enterprises srl; folosirea acestor informații fără acordul Gextro Enterprises srl se pedepsește conform legilor in vigoare. În cazul în care indentificați materiale care întra sub incidența drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la contact@Extro.ro.

Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate fi diferită, în functie de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba romana sau în altă limbă. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii si condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distantă pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor rețele.

Imaginile de pe website au caracter informativ


Acest document de acord între părti a fost scris în conformitate cu legislatia aplicabilă pe teritoriul României.